זו מחאתי על התבטאותו של ביל קלינטון שכתבתי לכל החכ"ים של מפלגת עבודה

את המכתב הזה כתבתי לכל החכ"ים של מפלגת העבודה. לצערי ענתה רק ח"כ עינת וילף

שלום לך, עינת

לפני מספר ימים נשיא ארה"ב לשעבר ביל קלינטון אמר בשיחה עם הבלוגרים שהעולים
מחבר העמים פוגעים בתהליך השלום.

כך הוא אמר לדברי אתר האינטרנט "פוריין פוליסי": "יותר ויותר חיילים בצה"ל הם
ילדים של רוסים ומתנחלים, שהם האנשים שהכי מתנגדים לחלוקת הארץ. זה משקף בעיה
רצינית".

האיש הצליח להעליב ללא סיבה ציבור שלם. מעבר לכך שמדובר בבורות של איש שמתיימר
להיות מנהיג העולם החופשי, יש כאן גם סילוף של עובדות.

באוגוסט 2010 חברת סקרים מרקט וואטץ' ערכה לבקשת ארגון יוזמת ז'נבה סקר שמצביע
דווקא על מגמה מעט שונה.

לא רציתי לפרשן את מה שכתוב בעיתון הארץ
<http://www.haaretz.co.il/hasite/spages/1190535.html>
http://www.haaretz.co.il/hasite/spages/1190535.html.

לכן אני מביא כאן את הכתבה כולה.

חבל שבנושא זה התבטאו עד כה רק נציגי מפלגות הימין.  האם נושא של העלייה מחבר
העמים אינו כלל ציוני וקשור רק למפלגות הימין? חבריי לא מעטים שאלו אותי בלעג
בשבוע האחרון: "היכן המפלגה שלך בעניין התבטאותו של קלינטון?". העובדה שנציגי
עבודה לא עשו זאת עד כה מרחיקה את דוברי רוסית מהמפלגה שלנו ועושה רושם שרק
מפלגות הימין מייצגות את האינטרס שלהם.

נושא ההתייחסות של ביל קלינטון כלפי העלייה מחבר העמים חוצה מפלגות. אני מבקש
ממך להעלות את הנושא בישיבת הסיעה הבאה בכנסת ו/או להביע מחאה להתבטאותו של ביל
קלינטון.

בברכה,

טוביה חוסיד

מפלגת עבודה

סניף מודיעין

אודות טוביה חוסיד

שמי טוביה חוסיד. אני בן 37, תושב מודיעין, נשוי ואבא לשלושה בנים. אני מאמין ברעיון הסוציאל-דמוקרטי וגם אני חבר במפלגת העבודה. בבלוג הזה אני רוצה להציג לכם את דעותיי וגם לקבל את התגובה שלך. תודה לך!
פוסט זה פורסם בקטגוריה מפלגתי-ארצי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

תגובה אחת על זו מחאתי על התבטאותו של ביל קלינטון שכתבתי לכל החכ"ים של מפלגת עבודה

  1. הי טוביה,

    מה שלומך?

    אתה צודק לחלוטין – הייתי במסע הרצאות והדי הדיון הגיעו אלי קצת באיחור ובשלב שבו שלחת לי את מכתבך היה כבר מאוחר מדי להגיב מבחינה תקשורתית.

    עם זאת, אשמח לעשות משהו מתאים ואשמח לכל רעיון שיש לך בנושא זה. ביקשתי גם שתקבע לנו פגישה.

    ברכות חמות ושבוע טוב,

    עינת וילף.

להשאיר תגובה

